CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cool People

July 17, 2009

Kawan OhKawan....

Erm... Aku tertanye2... Well sebenarnya dari dulu lagi... patut ke kita ada kawan? Untuk apa kita berkawan? Sampai sekarang aku tak mampu nak jawab soalan-soalan tu walaupun setiap hari aku dikelilingi dengan kawan-kawan. Kadang-kadang aku ada terfikir... Aku ni kawan yang baik ke? Dorang semua berkawan dengan aku dengan ikhlas ke tak? Atau... adakah aku berkawan dengan mereka dengan ikhlas atau sekadar mencukupkan syarat yang setiap manusia perlu berkawan?


Ermm.. Am I deserve to be the one? cam pelik lak kn? Aku rase aku ni bukan la kawan yang baik pon... hahaha... what ever la kn? yang penting aku tau aku macam mana... sakit hati... dendam... bengang.. marah atau apa sahaja yang aku rasa... aku tak fikir semuanya aku patut kongsi dengan kawan-kawan aku... dilupakan dan melupakan.. perkara biasa dalam hidup aku... hahahhaha (ketawa selgi boleh).

0 comments: