CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cool People

February 23, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah (21 Feb 2009)


Ermm... xtau la... da penat da otak aku ni berfikir... (walaupun aku jarang nak berfikir guna otak), kadang-kadang bila da tertekan baru la nak bagi can dekat otak ni berjalan.... Sekarang ni aku tak tahu nak percaya kat sape... nak percaya kat parents aku? ermmm.. entah lah (but, doesn't mean that i dun believe them.. tp ade la sket). pada diri sendiri... harapan je la... dan sekarang... aku da mula hilang kepercayaan aku kat kawan-kawan aku... yang rapat atau tak... (jangan terasa... i dun mean all of u). sesetengah orang tu hanya tau camne nak amik kesempatan atas orang lain... suka sangat pendam perasaan la... ape la... kalo da tak suka.. cakap je la... bukan susah pon. depends on that person la nak terima atau tak. kita just boleh bagitau je... meluah kan perasaan... tapi sendiri mau ingat la...
~~~ADEHHH... melalut lak aku ni... back to the basic...~~~
kesimpulannye... kita tak boleh percaya dengan senang-senangnya pada orang... tak semesti nya orang yang kita nampak baik tu sebenarnya baik... baik pada luaran... tak ada guna nya kalo diam-diam dia back-stab belakang kita... tu bukan kawan namanya... tapi lawan....
So to those... kalo rasa ade wat salah ngan kengkawan tu baik la mintak maap sekarang sebelom kita da tak bernafas lagi... So pada sume kawan-kawan daku yang diingati selalu.... i'm so sorry for all my mistakes....

0 comments: