CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cool People

April 17, 2009

Tagged...~~

Nama Glamer: Zati, Dark
Panggilan comel di rumah: Hanani, kakak

Tentang Saya
Warna mata: Hitam + Coklat
Warna rambut: Hitam
Tangan kanan atau kidal: Kanan
Bahagian badan paling digemari: Jari kot... (mereka kate jari saye comel.. hihihi)
Berat badan: 65kg (berat sehh)


Yang Saya Suka!
Kereta idaman: Ntah... xpk lg wat mase ni...
Watak kartun yang paling diminati sewaktu kecil: Dragon Ball, Doraemon
Sukan kegemaran: MotoGP
Wangian kegemaran: Bau DUIT baru... hahaha
Makanan kegemaran: Sume Telan kecuali keju...
Jenama pakaian yang disukai: tak kesah, janji murah...
Genre muzik pilihan: Yang desap didengar...
Penyanyi pujaan: Uverworld, Pop Shuvit
Penulis pujaan: Agatha Christie

Personaliti Saya!
Kelemahan saya: Suke baca komik sampai lupa nak wat keje lain
Dulu saya pernah diejek kerana……: Saya selekeh... (skang pon selekeh lg.. hihi)
Kali pertama jatuh cinta: Tak pernah... hahaha
Ibu bapa saya adalah……: Kawan-kawan saya
Binatang peliharaan: Kura2... Doul (tp da mati da... uhuk)
Apa saya akan buat kalau ada sepuluh juta Ringgit: Nak banje orang, beli umah, bayar utang... hahaha

Tagged: Sume kengkawan saya... :D

0 comments: