CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cool People

January 01, 2012

Welcome 2012


Sedar tak sedar dah pun tiba hari ni. Tahun baru. Macam-macam lah azam yang korang buatkan? Aku lak still sama ngan azam-azam tahun sudah yang tak terlaksana lagi. Tak kira apapun azam korang, aku harap korang dapat mencapai apa yang korang hajatkan.

Korang tau tak? Kadang-kadang aku terfikir, adakah selama ni aku dah kongsi sesuatu yang baik dengan orang lain? Cikgu kelas kepimpinan aku cakap, sebijak mana pun manusia. Walau banyak macam mana pun jasa dorang. Akhirnya akan dilupakan juga. Entahlah... Bila difikirkan balik ada juga betulnya. Tapi ada juga yang salah. Dan terlintas kat kepala otak berkarat aku ni yang aku harap aku dapat menulis sesuatu yang takkan dilupakan oleh orang lain. Pengetahuan dan idea yang dapat dikongsi dengan semua orang walaupun saat jasad aku dah terkubur. Tapi bila aku baca balik apa yang aku tulis, haih... Dalam mimpi jelah.

Tapi, walau camne pun aku still nak ucapkan trimas kat semua yang sudi menjengah blog aku ni. Akhirnya 2011 dah melabuhkan tirainya. Walaupun agak terlambat aku post entry ni, but now still 1hb Januari 2012. Haha... SELAMAT TAHUN BARU semua... Semoga kita jadi manusia yang sebaik-baiknya, dan jadi lebih baik dari tahun-tahun yang sudah. InsyaAllah....!

0 comments: