CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cool People

November 02, 2011

Death Note: Another Live Action


Death Note; antara manga yang aku baca. Walaupun aku tak tengok anime dia, tapi aku tak miss tiga-tiga live-action (Death Note The Movie, Death Note: The Last Name dan L Change The World). Memang best, walaupun ada la sikit perubahan pada tiga-tiga live-action tu but still best. Dan baru-baru ni, Warner Brothers' (WB) dah keluarkan satu kenyataan yang dorang akan buat satu lagi live-action dan kali ni versi English plak. Masa aku wat review ni, dorang masih lagi dalam pembikinan, dan terdapat banyak perubahan yang akan dorang buat. Macam-macam reaksi aku baca berdasarkan kenyataan ni, dan kebanyakannya tak suka dengan pembikinan filem ni. Sebabnya, watak Ryuk dan Yagami Light akan diberi sentuhan baru.

Hurmmm.... Sebagai peminat anime, manga & Jdrama aku tak rasa tu satu cadangan yang baik. Orang memang suka kalau satu-satu anime atau manga tu di'live-action'kan, tapi kalau banyak sangat perubahan dibuat sampaikan hilang terus identiti satu-satu watak tu memang ramai yang tak sukalah. Rasanya WB kena pertimbangkan balik rancangan dorang tu.

0 comments: