CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cool People

November 02, 2011

Demam KPop: Kim Hyun Joong

LOL...! Sejak akhir-akhir ni ramai betul yang demam KPop. Aku terkena la tempias jugak, tapi takdelah kuat sangat. Sipi-sipi je... Hehehe... Aku nak specific sikit la bila cerita pasal Kpop ni. Memang ramai betul band, pelakon (& what so ever), kan? Aku pilih Kim Hyun Joong untuk entry kali ni. Sebab? Lorh... jawapan die senang je. Sebab aku suka dialah.. XP hahahah....!


Aku taknak lah cerita pasal bio dia ke ape ke... Tapi aku just nak gtau ape pendapat aku je... Memang ramai betul yang 'jatuh chenta' dengan dia (ngan aku-aku skali, ngeh3x). Even aku perhatikan ade jugak dak laki yang suka Hyun Joong ni. Yeah...! For some reason aku rasa dia ada satu personaliti yang baik. Tu pun sebab aku banyak tengok video clip dia. Hahaha... So first impression aku kate die oklah.

Ekceli, aku pun tak tau reason aku wat entry ni. Hahahahaha... Cam GAMPANG! Adeh la... So, korang yang baca ni. Tolong ampun kan aku k? Huhuhu....

Btw, jom vote untuk KIM HYUN JOONG...!

FANS FROM WORLD,VOTE NOW KIM HYUN JOONG,IS VERY IMPORTANT FOR HIM!!SUPPORT HIM NOW!PLEASEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
VOTE KIM HYUN JOONG for MAMA here--> http://mama.mnet.com/en/vote.asp just click English and follow the instructions. .

You can login with your
Twitter/Facebook account to vote for MAMA2011SG too.

p/s: Hyun Joong <3!! hahahaha... perlu ke aku letak '<3' tu?

0 comments: