CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cool People

October 14, 2011

Bangsa Qayyim

Serius, aku tak tahu macam mana nak start entry ni. Blur kejap pun ade jugak. Semalam punyalah beria-ia nak tulis tajuk ni, alih-alih terus lupa. Tulah lain kali kena buat notes dulu, barulah idea tu tak hilang, ye tak? K2... Aku tak nak melalut banyak-banyak. Kang korang kata, amendelah dia ni, kan? Hahaha...



Macam setengah orang maklum (yelah, sebab setengah orang tau, tapi ade jugak yang xtau), bangsa Qayyim ni bermaksud bangsa LEMBU. Nilah yang digelar oleh golongan zionis Israel pada bangsa-bangsa macam kita. Semua bangsa selain bangsa Israel, adalah bangsa LEMBU! Patutlah kan, selamba badak je dorang bunuh rakyat Palestin tu. Layan dorang macam binatang, rupanya memang dari awal dorang dah anggap rakyat Palestin ni tak ubah macam lembu (sori bahasa kasar sikit), tapi tulah hakikatnya. Israel anggap dorang sangat mulia, sejarah-sejarah terdahulu pun dah buktikan yang dorang memang bongkak dan sombong.


'Akan kami bunuh bangsa Qayyim,
Akan kami siat-siat kulit mereka,
Akan kami hirup darah mereka,
Akan kami pijak tubuh-tubuh mereka.'

Lirik di atas dinyanyikan oleh anak-anak bangsa Israel setiap pagi ketika mereka ke sekolah. Dengan usia seawal 5 6 tahun, dorang dah diajar berjihad. Membenci bangsa lain. Sedangkan anak-anak kita (xde anak lagi, k?) pula diajar 'Twinkle, Twinkle Little Star' la, lagu-lagu KPop la, dsb.... Bukanlah maksud aku kat sini, kita pun kena ajar anak-anak kita membenci bangsa lain, tapi kuatkan semangat berjihad dalam diri mereka. Nanti kalau kena serang ke apa, takdelah mereka duk kalut semacam. Ini bila umur dah 17 tahun baru nak kena antar pergi PLKN, baru nak ajar maksud berjihad (bukan jugak suruh korang antar anak korang pergi PLKN masa umur 5 6 tahun), maksud aku terapkan nilai tu dari kecil. Rasa untuk sayangkan negara dan bangsa. Juga semangat untuk mempertahankan agama. 

p/s: Kalau fikir balik betul juga kita ni macam lembu, ikut je apa pun yang orang suruh. Macam mana tak kena takluk, tak kena jajah? So, jomlah kita pakat-pakat berubah. Persiapkan diri dengan segala yang ada untuk memperkuatkan keimanan, rasa keinginan untuk berjihad. Mempertahankan bangsa dan agama. Erm... janganlah marah pulak bila aku kata kita ni macam lembu. Tu cuma pendapat aku je, kalau tak puas hati 'AKU MINTAK MAAF SANGAT-SANGAT'.

0 comments: